آدله: اگر دوباره او را ببینم یک سیلی به صورتش میزنم!+ عکس واقعی
 
هلوبلاگ
پزشکی علمی فرهنگی هنری اقتصادی وعجایبو دانستنیهای نادانسته

 

آدله: اگر دوباره او را ببینم یک سیلی به صورتش میزنم!+ عکس واقعی

 

آدله خواننده مشهور آمریکایی ادعا کرد اگر دوباره پدرش "مارک ایواس " را ببیند بخاطر ضربه عاطفی که در زمان بچگی به او وارد کرده ، به صورتش یک سیلی جانانه خواهد زد.

به گزارش نیک صالحی ،آنها از 20 سال پیش زمانیکه مارک خانواده شان را ترک کرد رابطه بسیار خصمانه ای داشتند تا اینکه مارک کتابی در مورددخترش نوشت و آن را منتشر کرد.

Persianv.com At site

آدله اظهار می کند:" من تصمیم داشتم با پدرم آشتی کنم اما زمانیکه آن حرفها را از پدرم شنیدم تصمیم گرفتم هیچ وقت با پدرم هیچ تماسی نداشته باشم".

در این مصاحبه پدر آدله در مورد جدایی او از مادرآدله اظهار کرده بود:" آنها مدام با یکدیگر در دعوا بودند و زندگی شخصی دخترش برای او مشکلاتی بوجود آورده است.آدله از اینکه پدرش پس از 20 سال برگشته و چنین سخنانی در مورد او گفته است بسیار عصبانی شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام خوش اومدید به هلوبلاگ.من محدثه حلوانی دانشجوی رشته مهندسی بهداشت محیط هستم امیدوارم وبلاگم موردقبول واقع بشه حتمانظربدید کمبودارو برطرف کنم درنظرسنجی هم شرکت کنید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 146
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 3

javahermarket